درباره نویسنده

سلام خيلي مطالب شما مفيد بود

3. 3

mahdi

سلام اگه پس از حفاری به کوزه نصفه خوابانیده با دسته به سمت بالا رسیدیم چه باید کرد.خیلی ضروریه.(این کوزه رو در دیواره محل حفاری در عمق حدود 3.5 پیدا کردیم.

4. 4

سعید

من گنج کن نیستم دوستم ندارم ولی به صورت ناخوداگاه و اتفاقی یه کوزه که جنسش نه شیشه بود نه سنگ شایدم بود به صورت برعکس پیدا کردم 170 پایین تر کوزه گلی یا سفالی پیدا کردم که بر عکس بود رفتم پایین تر یه چیزای گرد و سفید سفید که فک کنم گچ یا اهک بود از لابه لای خاک میومد بیرون بعدش رسیدم به استخون گفتم قبره ولی استخون فقط ساق دست سگ یا حیونی مث اون بود که شاید تعداد 300 تا بود دقت کن 300 تا ساق دست یه حیوون پایین تر زمبن بکر شد اما مثل برف سفید رنگ
    بی خیالش شدم
    مکانش توو 100 متری چشمه قدیمی رو به افتاب و در دامنه
    البته چنت تا تل کوچیک هست که من کوزه رو توو اولین تل و بالاترینشون گرفتم

1. 4.1

da.ra

این مشخصات ک میگی بایددرغارباشه وداخل چاه.اگه همین توربودبایدبگم توب نیم متری باررسیدی ولی کف نیست داخل بدنس واگه سمت چپ ازطرف وردخاک نرم باشه بایدحفاری کنی

5. 5

عقیل

درود
    کوزه وارونه با دو عدد مشعل با دسته 35 سانتی متری که داخلش سرب و خودش مفرغ هست کنار کوزه بود که اینها بعد از یک لایه ساروج و یک لایه خاکستر و یک لایه گچ بود که یک بوی تعفن خیلی شدیدی هم در هنگام کاوش می آمد
    می خواستم اگه ادامه دادنش ارزش داره راهنماییم کنید
    با تشکر

6. 6

علي

مثل تصوير بالا برخورديم ولي يك كوزه خالي زير درخت بوده و يك سنگ گرد به رنگ سبز تراشيده شده اما چيز ديگري وجود نداشت
    اگر راهنمايي بكنيد ممنون ميشم دقيقا يادمه كه كوزه فقط داراي يك دسته بود و ما همان سمت را به عمق 3 متر پايين رفتيم اما هيچيييييي . دوباره دستگاه زديم ولي جنس با عين ناباوري و بهت همه حركت كرده بود و به سمت ديگه اي آلارم ميداد و با حركت دادن خاك دوباره مسيرش عوض شد كلا مثل بودن و نبودن كلا يك خواب بود براي ما حتي 60 قل هم خوانده شده بود . لطفا راهنمايي كنيد

7. 7

رضا

سلام استاد گرامی از روی نسخه داخل یه غار رو حفاری کردیم ولی به چیزی نرسیدیم بالای غار سمت چپ غار از خود کوه بشکل یک کوزه تراشیده شده که ارتفاعش 5 متری هست دهانه سمت راست کوزه شکسته سطح کوزه هم کاملا صاف هستش پاینترش یکی دیگه هست ولی نه به ظرافت بالایی. بنظرتون میتونه دفینه اونجا باشه. با تشکر

8. 8

bhrooza

سلام استاد گرامی ما یک کوزه خالی که رویش سنگ ریزی کرده بودن و توش خالی بود و هر دو طرفش دسته داشت میخواستم بدونم نشانه چیه

9. 9

برزو

سلام من عکس کوزه ایستاده روی ی تخته سنگ بزرگ حکاکی شده پیدا کردم اما کوزه دسته نداره ولی سمت چپ بالا بغل گلوی کوزه ی علامت هست چی میتونه باشه؟

10. 10

کارو

سلام
    یه کاسه برعکس بدونه دسته داخلش سیاه بود در ابعاد 10 در 15 cmرو توی یه قبر پیدا کردیم قبل از هرچیز بگم که اول یه تخته سنگ به حالت عمودی روی قبر بود به اندازه 10 سانت سنگ بیرون بود( به این شکل | ) بعداز 20 سانت مابه این کاسه رسیدیم که کنارش یه تخته سنگ افقی کاملا صاف و مسطح بود زیر تخته سنگ استخوان جمجمه و دست و پا هم وجود داشت کاسه در سمت شمال شرقی تخته سنگ قرار داشت .. این قبر در جایی تقریبا به صورت نیمه شیب دار است

1. 10.1

ارمان

ظاهرا”فرد بسیار مهمی نبوده ولی اگه دستگاه دارید بازم دستگاه خوب بالانس کنید و بزنید ……………….

11. 11

hosein

سلام
    وقتتون بخیر
    کوزه خالی در محلی که قبرستان خیلی قدیمی بوده علامت خاصیه؟

12. 12

امیر

سلام اقای مهندس باتشکرازشما،مایک قبربچه ایی را دربالای چشمه ایی ک سمت ان سوی قبله اس پیدا کردیم ک روی سینه ی بچه یک کوزه ی پرخاکسترک بطور برعکس بود،لطفا راهنمایی فرمایید

1. 12.1

ارمان

اگه دفینه ای باشه با احتمال زیاد زیرشه ولی لطف فرمایید بعدا” قبر رو مثل بار اول پر کنید.

13. 14

علی

سلام استاد ما در یک تپه ی سه گوش حفاری کردیم در عمق 5 متری به یک کوزه خالی بدون دسته بر خورد کردیم و در عمق 10 متری به 4 کوزه دسته دار به رنگ نخودی بر خوردیم دیوار ها نیز سنگ کاری و دور سنجی شده است تفسیر شما چیست ممنون میشم تفسیر کنین

14. 15

كوزه سه تا بزرگ داخلش جسدوخالي هستس اياگنج داره وكجاست

16. 17

murad

سلام استاد گرامی من یه کوزه روی سنگ که هست که وسطش نوشته محمد پیدا کردم میشه بگی این یعنی چی وگنج چند متری هستش

17. 18

mehdi

سلام استاد
    ما در عمق 4 متري زمين رسيديم به يه كوزه ايستاده داراي يه دسته كه دهانه كوزه با ماده گل مانندي بسته شده بود. لطفا راهنمائي فرمائيد.

18. 19

جمال

با عرض سلام و خسته نباشید، استاد من به راهنمایی شما احتیاج دارم،ما در عمق 1 متری در حین حفاری در کنار تپه به مقداری سنگ مستطیلی و مربعی برخورد کردیم و در زیر آن مقداری سفال و بعد به یک کوزه خالی و بعد از یک متر نیم به مقدار زیادی تکه های سفال لعاب دار و معمولی رسیدیم،و حدودا بعد از 20 سانتی متر به استخوان 8 سانتی دست یک حیوان رسیدیم و بعد از 20 سانت دیگر به گل صابونی برخورد کردیم الان یک متر از گل صابونی رد شدیم و هنوز گل سفت است،لطفا مارا راهنمایی کنید،

19. 20

رامین

در جای 3 متر پایین تر دو تا چاه2متر پایین تر دو عدد کوزه تقریبا برعکس با یک. عدد فنجان مانند بود بنظر شما استاد میتونه مال داشته باشه.ممنون میشم .

20. 21

ابوالفضل

سلام استاد.باتشکر ازمطالب زیباتون خواستم بپرسم که تعداد زیادی حفره های گرد نزدیک هم داریم که به معنای قبره.وتعدادی هم جای پا که دوتا دوتا یا چهارتا چهارتا کنارهم وبه موازات هم هستند.لطفا راهنمایی کنید که این ردپاها به چه معنایی میتونن باشن.باتشکراز شما استاد گرانقدروباتجربه

21. 22

اوا

با سلام من یه چند ماهی میشه دنبال یه سری علامت هارو تو منطقه خودمون گرفتم که خیلی منو به خودشون جذب میکنن .مثل تپه های دست ساز دالانها سنگ های غیر طبیعی رو زمین خلاسه یکی از تپه ها خیلی مشکوکه فکر کنم توش بار باشه میتونینن کمکم کنیین من ایمیلم رو براتون گزاشتم ممنون

22. 23

اوا

راستی رو تپه ها هم سفال زیادی ریخته شده .وچند جای تپه هارو هم کندن که به اب خوردن.پنج تا تپه این شکلی تو منطقه ما هست ممنون

23. 24

کورد

اگر دو تپه باستانی باشد یکی از تپه ها پای سنگی (از مچ پا) پیدا شودو اشارش به تپه دیگه باشد و در تپه ی دوم تخته سنگی پیدا شود که زیر تخته سنگ 5 فنجان که چهارتای ان دسته هاش رو به اطراف و فنجان وسطی برعکس هست معنی این نشانه ها چیست یا اصلا نشانه گنجه یا نه؟لطفا جواب بدید

24. 25

جمال

در عمق 1.70 كوزهاي بر عكس درونش كوزه اي ديگر به سمت بالا بود درون كوزه داخلي گرد سفيد بو رنگ كوزه داخلي تير تر بود اي به چه معني است لازم به ذكر است كه اطراف حفاري گل كوزه گري دانه سنگ هاي شني كه با دست نرم ميشد به رنگ سفيد همرا با يك بشقاب با تشكر

25. 26

اصف

سلام مهندس
    ما ی جایی رو مثل چاه حفاری کردیم در عمق 4 متری در دیواره آن ی کوزه در بسته رو به بالا دیدیم ولی دست نزدیم نیم متر ادامه دادیم درست در زیر همان کوزه همانند کوزه قبلی بود کارو تعطیل کردیم ممنون میشم اکه راهنمایی بکنید

26. 27

علی

سلام خسته نباشید
    من یک کاسه سفالی برعکس در عمق یک متری خاک پیدا کردم.
    نوع ساختار ای کاسه دقیقا مثل سفاله با این تفاوت که وقتی بهش دست میزنی انگار کاسه پلاستیکیه دورش خاک رس ولی داخلش مشکیه. مکانیم که کندم حدود 1500 متر بالای دریا و در جنگل بود. اگه میشه به من بگید که معنیش چیه. باتشکر

27. 28

mh0

باسلام دوست گرامی
    با این 2شکل درنزدیکی تپه ای که بار در آن میباشد حکاکی شده حکاکی شده است

که اول تپه میباشد

وبعد از آن عکس دوم که ب فاصله 30متر مباشد
    که وسط کوه میباشد
    معنی این علامتهارا میخواستم بدانم
    وما از علامت تا سر تپه 150متر فاصله میباشد ک ما حفاری نموده و در آن 5عدد خمره به متراژ1متر و50سانت طول خمره میباشد که 4 عدد ب ردیف چیده شده ایستاده ویکی دیگر زیر قرار گرفته است و جنازه بالای تمام خمره ها میباشد ودهنه آنها سنگ گذاشته شده ودور دهانه آنهارا باساروچ پلمپ نموده اند
    وجسدی یافت شده که متر آن بر مبنای استخوانها تقریبا3متر میباشد
    واین تپه جوری که روستایان میگویند بحالت غار مانند میباشد ک 3 متر
    دهانه ریزش نموده وبسته شده و فرو رفتگی آن نمایان میباشد دهنه آن رو به طلوع خورشید میباشد
    و این بالای تپه وجاییکه ما حفاری نموده وب خمره و استخوانها رسیدیم
    حال ازشما تقاضا دارم فورا رسیدگی کنید و جواب بنده را با تخصص خود بدهید که شکل ها چی را نشان میدهد ودقیق باید کجا حفاری شود

28. 29

لاله

استاد من اول به یک کوزه خابیده برخوردیم بعد نیم متر به سمت جهت به کوزه ایستاده برخوردیم بعد ا شصت سانت به سمت دسته ان رفته به یه سنگ فلش مانند خوردیم …حالا سردر گمیم

29. 30

کوروش

با سلام و خسته نباشید خدمت شما.میخاستم بپرسم خونه ما در دامنه کوهه و کف اتاق های ما موزاییک نیست و لایه نازک سیمان .موقعی روی زمین میکوبیم انگار مثل طبل صدا میده البته فقط چند نقطه این صدارو میده .میشه دلیلی واسش پیدا کرد ؟با تشکر

30. 31

کوروش

البته یه مدت هم بوی حالت فاضلاب میداد توی اناق ولی اصلا دلیلشو نمیدونستیم،فقط کنجکاو شدیم ببینم دلیلی داره یا نه

31. 32

امین

سلام ..من کنار کوه یه سنگ پیدا کردم با حکاکی یه کوزه ..میشه راهنمایی کنید..اگه جنس زیر سنگ تو چه عمقی قرار گرفتهhttp://uupload.ir/files/3eb6_img_۲۰۱۵۰۹۰۸_۱۸۰۵۲۳.jpg

32. 33

عباس

سلام – من خواب دیدم یه پیر زن به همراه چند نفر دیگه ، منو بردن به یک باغ و شروع کردن به کندن زمین . بعد از نیم متر رسیدن به ورقه های آهن ، ورقه های آهن رو کنار زدن و زیرش دیواری از طلا بود. لطفا راهنمایی کنید این چجور خوابی بود ؛ آیا واقعیت داره؟

33. 34

هلیا

سلام وقت بخیر جمجمه فقط دارای دندانهای بالایی با 16عدد دندان نشانه چیست؟
    قبلش هم کوزه وارونه بود
    با سپاس

34. 35

حسین

سلام استاد من دروسط غاری در عمق نیم متری یک عدد کوزه وارونه که یک دسته داشت وداخل ان ۲۳عدد سنگ ومقداری استوخان پرنده بود وپهلوی کوزه یک سوراخ بود ودهانه سوراخ ودهانه کوزه باموادی به شکل گچ پلمپ بود خواستم ببینم به نظرشماارزش دنبال کردن داره یا خیر

35. 36

جی پی اس گارمین

با سپاس و قدردانی فراوان. موفق باشید.

36. 37

دیوید

باسلام …اقادرعمق 3متری یک ردیف خشت چیده شده ویه تیکه کوچک کوزه شکسته شده پیداشد وما دیگر حفاری نکردیم ایا امیدی است برای حفاری

37. 38

یعقوب

سلام استاد ما تو یه کوه علامت یک ستاره بزرگ روی تخته سنگ کشف کرده ایم که دو تیقه ان معلوم نیست یعنی انگار نکشیده شده.و دو تیقه ان یکی به طرف دره ودیگری به طرف کوه اشاره کرده طرف دره رفتم علامت ضربدر و حروف vرو روی سنگ دیدم..آیا نشانه دفینه هست یا نه.البته ناگفته نمونه بالای سر ستاره روی سنگ علامت شبیه عصا دیدم که در جهت خمیدگی عصا حرکت کردم تخته سنگ های اندازه اتاق بود آیا دفینه یا غار اونجا هست با تشکر جوابشو واسم ایمیل کنید ممنون.استاد.